úterý 1. září 2015

Lieblings-Herzen / vzpomínka na prázdniny

Dětem skončily prázdniny a mému blogu taky. Celé týdny lenošil, zahálel a chvílemi se i nudil. Většinu času zahálely i moje formy na pečení, košíčky na muffiny a kuchyňská udělátka. Já jsem se naopak nenudila vůbec. Konečně ale nastal čas, kdy se můžu vrátit ke svojí sladké terapii (a že už je jí potřeba). 

Sezónu třešní, rybízu, švestek a dalšího letního ovoce jsem z velké části zmeškala, ale přeci jen mám pro vás pár receptů, které tu už brzy najdete. Začnu ale vzpomínáním. Na pár letních dní, kterým se říká dovolená. Na pár dní, kdy si můžeme dovolit nepracovat, cestovat, poznávat nebo jen lenošit a zahálet. Nebo to vše zkombinovat. 

Na cestách blízkých i dalekých ráda poznávám místní chutě a většinou si domů vozím vzpomínku v podobě nějaké dobroty nebo ingredience, které mi pěkné chvíle připomenou. Tak tomu bylo i v případě

Lieblings-Herzen

butter cookies

aneb srdíčka z lásky a ideální suvenýr pro mě od našich německých sousedů: krásná srdíčková plechovka, v ní směs na upečení a ozdobení máslových sušenek, vykrajovátko i roztomilé obrázky z jedlého papíru. Část k snědku, část na památku. Ideál.

butter cookies set

Při vykrajování, pečení a zdobení sušenek jsme si navíc s dcerou vytvořily vzpomínky nové, mnohem důležitější než ty z dovolené. Zamilovaná srdíčka nám zkrátka udělala radost hned několikrát.

cutting out butter cookies


decorating heart cookies


Doufám, že jste měli krásné léto a těším se na další setkávání a sladké tvoření s vámi - tady, v našem společném kousku internetu :)


heart cookies from Germany


vacation memories - love heart cookies


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...